meta name="enamad" content="927847" />

لاغری و کاهش وزن ,

menuordersearch
elekterokala.ir
۱۴۰۱/۸/۷ شنبه
(22)
(0)
لاغری و کاهش وزن
لاغری و کاهش وزن

قرص های لاغرکننده سی گل بوستان باعث (کاهش وزن رفع نفخ یبوست) از محصولات موثر در روند لاغری هستندکه می‌تواند به افرادی که دچار بیماری اضافه وزن هستند وآرزوی لاغری دارند،کمک کند.

 

فواید قرص لاغری سی گل بوستان:


- کاهش وزن

- رفع نفخ یبوست
- لاغر کننده
- ضد اشتهای کاذب
- رفع چربی شکم و پهلو
- چربی سوز قوی
- مقوی معده
- رفع نفخ معده
- ضد یبوست مزمن
- تنظیم کننده اختلالات ماهیانه
- ضد زخم معده روده و اثنی عشر
- رفع ترشی و سوزش و ورم معده
- آرامبخش با اثر قاطع

 

روش مصرف :


هفته اول: یک کپسول قبل از هر وعده غذایی روزی سه بار
هفته دوم: دو کپسول قبل از هر وعده غذایی با یک لیوان عرق زیره سیاه ،کرفس، و شوید مصرف گردد روزی سه بار تا به وزن ایده آل تان برسید.
حاوی 90 عدد کپسول
کلا قرص‌های چربی سوزبیشتر دارای کافئین (باعث افزایش تولید گرما در بدن می‌شوند) و افدرین (باعث افزایش اکسیژن رسانی به خون می‌شود) هستند و بر اساس این دو ماده باعث افزایش مصرف کالری می‌گردند.

 

ترکیبات قرص لاغری سی گل بوستان:

آلوئه ورا:
آلوئه ورا ملین در قرص لاغری سی گل باعث شده تا مصرف کنندگان از فواید هضم کنندگی این گیاه بهره مند شوند و سیستم گوارش انسان به میزانی بهینه در دفع اضافات از بدن افراد کمک کند.

 

زیره سیاه:
این گیاه در طب سنتی به عنوان قوی ترین محرک برای افزایش متابولیسم بدن حساب می‌شود و می‌تواند وارد خون شود و به سرعت چربی های مضر را از بین ببرد.زیره سیاه ویتامین C موجود در کپسول لاغری سی گل را تامین میکند.وجود این ویتامین در بدن باعث میشود تا چربی های ذخیره شده به انرژی تبدیل شوند و در نهایت وزن افراد به تدریج،بدون عارضه کاهش یابد.

- رب ریوند چینی:
عصاره ی رب ریوند چینی که به کارگرفته شده است،نوعی کربوهیدرات پیچیده محسوب می‌گردد و جذب مواد مغذی توسط سلول ها را افزایش می‌دهد.این ماده گیاهی علاوه بر آن که به تغذیه ی سلول ها کمک می‌کند،باعث می‌شود تا قدرت سم زدایی سیستم بدن نیز افزایش پیدا کند.

هندوانه ابوجهل:
هندوانه ابوجهل از مواد دارویی محسوب می‌گردد که از زمان های گذشته برای کاهش قند خون و درمان دیابت بسیار پرکاربرد بود و برخی از اطبا معتقدند که ترکیبات موجود در این داروی سنتی می‌تواند باعث ترشح انسولین در بدن شود.کاهش میزان قند خون نیز ارتباط مستقیمی با کاهش وزن و لاغری دارد.هندوانه ابوجهل از ایجاد اختلالات گوارشی همچون یبوست در دوران چربی سوزی و کاهش وزن افراد جلوگیری می‌کند.

 

تخم کرفس و شوید:
کرفس و شوید هر دو جز گیاهانی محسوب می‌شوند که توانایی بسیار زیادی در چربی سوزی دارند و می‌توانند علاوه بر کاهش اشتهای فرد،اختلالاتی مانند فشار خون بالا را نیز کنترل کنند و متقابلا بر میزان سلامت فرد تاثیر بگذرانند. وجود کرفس و شوید در کپسول لاغری سی گل بوستان باعث ایجاد خواص دیورتیک در آن شده است.دیورتیک بودن به این معنا است که که به بدن کمک می‌کنند تا اب راحتتر و سریعتر دفع شود و متقابلا سوخت و ساز بدن نیز افزایش میابد.در نهایت میتواند باعث تجزیه ی توده های چربی در بدن شود.

رازیانه:
در زمان های قدیم، رازیانه به عنوان ماده ای محرک برای هورمون ها معرفی می‌شد.به بیان بهتر،رازیانه دارای مقدار زیادی کلسیم بود که می‌توانست سیستم هورمونی بدن را تحریک کند تا میزان ترشح هورمون هایی مانند تیروکسین را بیشتر کند،این هورمون ها نیز باعث شکسته شدن و مصرف چربی های ذخیره سازی شده در سلول ها می‌شدند.

 

نکته:
استفاده از هلیله سیاه و هلیله زرد در قرص لاغری سی گل بوستان (کاهش وزن رفع نفخ یبوست) باعث شده است تا پاکسازی و تصفیه خون در بدن افراد به طور کامل صورت گیرد و میزان سموم بدن نیز کاهش یابد.استفاده از این ماده گیاهی که در طب سنتی اسلامی نیز به آن اشاره شده است باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشود و در نهایت مشاهده خواهید کرد که اشتهای شما نسبتا کاهش خواهد یافت و چربی های مزاحم اطراف شکم و پهلوهایتان پس از مدتی از بین خواهند رفت.

 

 

 

 

عوارض قرص سی گل بوستان :
باتوجه به آمار بدست آمده در سال های اخیر قرص سی گل جزء کم عارضه ترین نوع، قرص لاغری و چربی سوز است و عارضه های جدی از آن گزارش نشده است اما ممکن است،تعداد کمی از افرادی که از کپسول لاغری سی گل بوستان استفاده می‌کنند دچار عارضه های زیر شوند.ناگفته نماند که درصد بسیار کمی از افراد ممکن است بر اثر شرایط جسمانی و حساسیت های خاصی با این عوارض روبرو شوند.

 

- سرگیجه
- حالت تهوع
- خشکی دهان
- آبریزش بینی
- تب
- بی قراری و مشکلات خواب
- افزایش میزان ضربان قلب

 

می توانید، قرص لاغری را از سایت گیاهان دارویی الکتروکالا خرید کنید.

شماره واتساپ یا سروش جهت سفارش

09226652536

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536