meta name="enamad" content="927847" />

فوائد روغن خراطین ,

menuordersearch
elekterokala.ir
۱۴۰۱/۷/۲۶ سه شنبه
(18)
(0)
فوائد روغن خراطین
فوائد روغن خراطین

جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک صورت
روغن خراطین دارای ویتامین E و مواد کلاژن‌زا است. این عنصر‌ها تأثیر بسزایی بر جوانسازی پوست صورت دارند و می‌توانند چین و چروک‌های ایجاد شده به دلیل افزایش سن را از بین ببرند. این مواد به علاوه پروتئین‌های خاص موجود در روغن خراطین، علاوه بر از بین بردن چین و چروک‌ها باعث برجسته شدن گونه و لب‌ها می‌شوند.

اگر به دلیل افزایش سن و یا مشکلاتی پوستی دارای خط اخم، خط خنده و یا چین و چروک روی پوست صورت خود هستید می‌توانید از این روغن استفاده کنید و پوست خود را نرم و درخشنده کنید.

تقویت و رشد موها
از مشکلاتی که امروزه خانم‌ها و آقایان با آن مواجهه هستند ریزش موها و یا نازک شدن تار موها است. این مشکلات علت های زیادی دارد؛ اما می‌توان از روغن خراطین برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت تار موها استفاده کرد. ترکیباتی که در روغن خراطین وجود دارند برای مو و پوست بسیار مفید هستند.

با چند بار مصرف روغن خراطین تارهای مو توسط این روغن احاطه می‌شوند و دیگر آسیب نمی‌بینند؛ یکی از خواص مهم روغن خراطین می‌تواند ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده باشد.

از بین بردن گودی زیر چشم
از خواص روغن خراطین که بسیارحائزاهمیت است، افزایش گردش خون در پوست بدن است. با مصرف روغن خراطین در قسمت‌هایی مثل زیر چشم که پوست حساس‌تری دارند می‌توانید گردش خون را در این نواحی زیاد کنید و تیرگی و گودی زیر چشم خود را از بین ببرید. ویتامین E در روغن خراطین وجود دارد و برای از بین بردن سیاهی زیر چشم و گودی به وجود آمده به دلایل مختلف مفید است.

نحوه مصرف روغن خراطین این گونه است که باید به آرامی روغن را زیر چشم بمالید و با نوک انگشتان آن را ماساژ دهید و پس از 5 دقیقه با آب سرد بشویید. روغن نباید وارد چشم شود.

حجیم کردن اندام‌های بدن
زیادشدن اکسیژن و جریان خون در پوست باعث می‌شود که بافت‌ها رشد بهتری داشته باشند. به همین خاطر اگر دنبال یک ماده طبیعی برای افزایش حجم و سایز اندام‌های بدن خود هستید، می‌توانید از روغن خراطین استفاده کنید. برخی از خانم‌ها برای افزایش سایز لب، گونه، سینه و باسن ،روغن خراطین مصرف می‌کنند.

آقایان نیز می‌توانند از این روغن برای افزایش حجم عضله‌های خود مانند بازوها، ران ها و همچنین اندام تناسلی استفاده کنند. توجه کنید که مقدار و نحوه مصرف این روغن نیاز به دقت ویژه‌ای دارد. چرا که ممکن است استفاده بیش از حد دارای عوارض جانبی باشد.

از بین بردن ترک‌های پوستی
به خاطر کشیدگی پوست و یا چاق شدن در بعضی از قسمت‌های پوست بدن ترک‌هایی را داریم.اکثر ترک‌های پوستی در بدن خانم‌های باردار و افرادی که دچار اضافه وزن می‌شوند به وجود می‌آید. با استفاده از روغن خراطین می‌شود ترک‌های پوستی را ترمیم کرد و باگذشت زمان آن‌ها را به صورت کامل از روی پوست محو کرد. مدت استفاده برای از بین بردن علائم ترک پوستی با روغن خراطین معمولاً یک ماه است.

افزایش سایز اندام تناسلی مردانه
بعضی از آقایان به دلایل مختلف که ممکن است بر اثر بیماری و یا عوامل ژنتیکی باشد، دارای آلت تناسلی کوچکی هستند. همین مشکل باعث می‌شود که آقایان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و در روابط جنسی با شریک زندگی خود دچار مشکل شوند؛ اما راه‌های متعددی برای درمان این مشکل وجود دارد. استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه است.

روش‌های طبیعی همیشه طرفداران خود را در بین مردم دارد واکثر افراد ترجیح می‌دهند از روش‌های طبیعی مشکلات خود را حل کنند. روغن خراطین نیز که دارای ترکیبات طبیعی است، با افزایش دادن جریان خون در قسمت آلت تناسلی به رشد بافت‌های این قسمت کمک می‌کند و کم کم باعث افزایش سایز آن ناحیه می‌شود. دوره مصرف و میزان استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی باید طبق تجویز افراد متخصص انجام شود.

تسکین دهنده دردهای مفصلی
یکی از خواص های روغن خراطین از بین بردن درد های مفصلی است. افزایش جریان خون می‌تواند درمان بسیاری از مشکلات باشد؛ اگر دچار دردهای مفصلی هستید می‌توانید این روغن را در ناحیه مورد نظر ماساژ دهید و از خواص آن استفاده کنید.

مناسب برای پرورش اندام و بدن‌سازی
مصرف مکمل‌های ورزشی بین اکثر افراد رواج پیدا کرده است که اکثر آن‌ها هورمونی هستند. در این صورت ممکن است عوارضی داشته باشد که سلامتی کلی بدن را به خطر بیاندازد. روغن خراطین یک ماده طبیعی و بهترین جایگزین برای این مکمل‌ها و داروهای شیمیایی است که ورزشکان می‌توانند برای حجیم شدن توده‌های عضلاتشان از آن استفاده کنند. برای ورزشکاران بهترین موقع مصرف از این روغن، بعد از اتمام تمرینات است، زیرا هنگام انجام ورزش گردش خون بیشتر شده که در این صورت تأثیرگذاری بیشتر می‌شود.

 

می توانید روغن زالو وپماد خراطین روجا اصل را از سایت گیاهان دارویی الکتروکالا خرید کنید.

شماره واتساپ یا سروش جهت سفارش

09226652536

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536