meta name="enamad" content="927847" />

دمنوشهایی برای درمان معده درد| الکترو کالا ,

menuordersearch
elekterokala.ir
۱۴۰۱/۵/۱۲ چهارشنبه
(20)
(0)
دمنوشهایی برای درمان معده درد| الکترو کالا
دمنوشهایی برای درمان معده درد| الکترو کالا

دمنوشهای بسیاری برای درمان معده درد موجود هست. که سایت گیاهان دارویی الکترو کالا، به معرفی آنها می‌پردازد.

 

1. دمنوش سنبل الطیب

اگر به ناراحتی معده، یبوست، نفخ، گرفتگی، تهوع یا سوء هاضمه دچارید، آنتی اکسیدان‌های موجود در دمنوش ریشه سنبل الطیب به عملکرد بهتر عضلات کمک کرده و اسپاسم‌های دستگاه گوارش را کاهش می‌دهند. این باعث حرکات طبیعی روده و کاهش اذیت و ناراحتی می‌شود.

2. دمنوش گل داوودی
افرادی که معده‌ی حساسی دارند، این دمنوش برای‌ آنها بسیار مفید است. دمنوش گل داوودی روی دستگاه گوارش تاثیر می‌گذارد و سبب می‌شود که فرایند هضم راحت‌تر صورت بگیرد. مصرف این دمنوش به ویژه زمانی خیلی موثر است که غذای دیرهضمی مصرف کرده باشید. تنها یک فنجان از این دمنوش می‌تواند تاثیر مثبت روی گوارش شما داشته باشد.

3. دمنوش یاسمن
درمان اختلالات دستگاه گوارش یکی ازفواید دمنوش یاسمن است. در واقع، اضافه کردن دمنوش یاسمن به رژیم غذایی‌تان می‌تواند شانس داشتن یک معده‌ی سالم، جلوگیری از اختلالات دستگاه گوارش و بهبود فرایند هضم را افزایش دهد. کاتچین موجود در دمنوش یاسمن تاثیرمثبتی روی سیستم گوارش دارد.

4. دمنوش رویبوس
از همان شروع، چای رویبوس به این خاطر به عنوان یک نوشیدنی خاص برای سلامتی انسان مشهور شد که برخی زنان در آفریقای جنوبی ادعا کردند مصرف این گیاه دارویی برای تسکین کولیک نوزادان و درد معده بسیار موثر است. به نظر می‌رسد عوامل ضد التهابی موجود در رویبوس باعث ایجاد این خاصیت در این دمنوش شده باشند.

5. چای مریم گلی
چای مریم گلی حاوی آنتی‌اکسیدان و دارای خواص ضد التهابی است، و می‌تواند به تسکین ناراحتی معده و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کند. ویژگی‌های ضد باکتری و ضد ویروسی این گیاه دارویی نیز می‌توانند باعث ایجاد تعادل در میکروفلورا (میکرو ارگانیسم‌های موجود در دستگاه گوارشی) و در نهایت، تسکین گاز و نفخ بیش از حد معده، گرفتگی معده و یبوست شوند.

6. دمنوش قاصدک
این گیاه درازبین بردن گاز روده، تسکین ناراحتی معده و درمان نفخ معده کمک می‌کند؛ بنابراین استفاده از دمنوش قاصدک می‌تواند درمان خوبی برای مشکلات و ناراحتی‌های معده و گوارشی باشد؛ و این دمنوش برای معده درد بسیار موثر است.

7. چای گل ماهور
نوشیدن دمنوش گل ماهور می‌تواند به مبارزه علیه برخی وضعیت‌ها و مشکلات گوارشی کمک کند.هم‌چنین، دمنوش گل ماهور برای درمان اجابت مزاج و دفع آسان سموم از بدن نیز کمک می‌کند.

8. دمنوش جعفری
مواد مفید و سالم، مواد معدنی و ویتامین‌هایی که در جعفری یافت می‌شوند، بدن شما را سم‌زدایی می‌کنند و به بهبود عملکرد آن‌ها کمک می‌کنند. دستگاه گوارش شما نخستین ارگانی است که از این چای بهره‌مند می‌شود و نخستین علامتی که متوجه بهبودی آن خواهید شد نفخ است.به مرورنفخ شکم و گاز بیش از حد را فراموش خواهید کرد و احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

9. دمنوش برگ یاس
عملکرد نامناسب سیستم هضم می‌تواند مشکلات زیادی در بدن ایجاد کند. اگر غذا در سیستم بدن‌تان باقی بماند، ممکن است تولید مواد زائد مضر شروع شوند. این امر می‌تواند وزن اضافی، آکنه، ناخن‌های ترک خورده و بسیاری مشکلات دیگر را ایجاد کند. برگ گل یاس سرشار از آنتی‌اکسیدانی به نام کاتچین است. اثبات شده که کاتچین عملکرد آنتی‌اکسیدان‌های داخل سلولی را بهبود می‌بخشد. این آنتی‌اکسیدان همچنین عملکرد آنزیم‌های دستگاه گوارش را بهبود می‌دهد و تولید آنزیم‌های سالم را در این دستگاه ترویج می‌کند. درنتیجه دستگاه گوارش سالمی خواهیم داشت.

10. دمنوش به لیمو
دمنوش به لیمو با جلوگیری از عفونت کاندیدا در روده‌های کوچک، سلامت دستگاه گوارش را حفظ می‌کند. یک تحقیق انجام شده در برزیل اثبات کرده است که به لیمو خواص ضد کاندیدا و ضد قارچ دارد. به لیمو قادر به مبارزه با میکرو باکتری مخرب ای. کولای که دستگاه گوارش را هدف قرار می‌دهد نیز هست.

 

11. چای بابونه
ماهیت ضد التهابی چای بابونه از مصرف کنندگان آن در برابر مشکلات گوارشی رایج مانند اسهال، نفخ، باد معده، و زخم معده محافظت می‌کند. این مشاهدات بعد از انجام چندین مطالعه به دست آمد که اثر مصرف بابونه را بر گوارش موش‌ها آزمایش کرده بودند.

12.ترکیبنوش معده

12.درنهایت بهترین دمنوشی که، به صورت ترکیبی هست. به نام ترکیبنوش معده، و درسایت گیاهان دارویی الکترو کالا، به فروش می‌رسد. این ترکیب مشکلات معده، مثل زخم،ورم وسوزش معده را،به راحتی و سریع درمان می‌کند. شما میتوانید این این دمنوش را از سایت الکترو کالا و یا شماره واتساپ

09226652536 تهیه کنید.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536