meta name="enamad" content="927847" />

درمان معده درد با عسل - گیاهان دارویی الکترو کالا ,

menuordersearch
elekterokala.ir
۱۴۰۱/۸/۲۴ سه شنبه
(17)
(0)
درمان معده درد با عسل - گیاهان دارویی الکترو کالا
درمان معده درد با عسل - گیاهان دارویی الکترو کالا

 

وقتی بعد از خوردن غذا، اسید معده به قسمت مری بازگردد، یعنی شما دچار رفلاکس معده هستید. طبق تحقیقات استفاده از عسل برای معده درد و همچنین بهبود رفلاکس اسید معده مناسب تشخیص داده شده است. در واقع عسل دارای ترکیبات و خواصی است که از‌ آنها برای درمان بسیاری از بیماری ها می‌توان استفاده کرد. به عنوان مثال: عسل حاوی پراکسید هیدروژن طبیعی، خاصیت ضد باکتریایی و ضد ویروسی است.

سایت گیاهان دارویی الکترو کالا ترکیبنوش معده را که به صورت کاملا طبیعی، بدون عوارض و درمانی سریع برای معده درد هست را به شما معرفی میکند. که میتوانید به راحتی معده درد خود را درمان کنید.

شماره واتساپ جهت سفارش

09226652536

یکی دیگر از فواید عسل، تاثیر آن بر مشکلات گوارشی است. به همین خاطر گفته می‌شود، عسل برای معده درد مفید است، زیرا ترکیبات موجود در آن، زخم معده و دردهای معده را تسکین می‌دهد. ممکن است ریفلاکس معده توسط رادیکال های آزاد، ایجاد شود. این رادیکال ها به سلول های پوششی دستگاه گوارش آسیب می‌رسانند.   اما عسل با خاصیت آنتی اکسیدانی و از بین برنده رادیکال های آزاد، می‌تواند نقش موثری در بهبود رفلاکس معده داشته باشد.

در طی یک بررسی بالینی که توسط British Medical Journal Trusted Source منتشر شده است، محققان پیشنهاد کردند که ویژگی چسبناک بودن عسل ممکن است به کاهش اسیدها کمک کند. به همین دلیل یکی از اعضای تیم آنها پس از مصرف (حدود یک قاشق چای خوری) عسل ساده، علائم سوزش سر معده او تسکین یافت.

روش های استفاده از عسل برای درمان معده درد:
افرادی که عموما بعد از خوردن غذا دچار رفلاکس اسید معده می‌شوند، می‌توانند با خوردن روزی سه قاشق عسل، به درمان این مشکل کمک کنند. اگر دوست ندارید عسل را خالی بخورید، می‌توانید برای هر بار مصرف، یک قاشق عسل را با یک لیوان آب و یا یک لیوان چای مخلوط کرده و سپس میل نمایید.

اگر هم دوست دارید طعم دهنده دیگری را در کنار عسل اضافه کنید، استفاده از زنجبیل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که عسل برای معده درد مفید است، زنجبیل نیز دارای خاصیت درمانی برای درد معده است. پس با ترکیب زنجبیل و عسل می‌توانید به میزان بیشتری به درمان درد معده خود کمک کنید.

جمع بندی:
ترکیبات و خواص عسل برای معده درد را دست کم نگیرید. عسل طبیعی را خریداری کرده و با خوردن روزی چند قاشق، به تسکین درد های خود بپردازید. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536