meta name="enamad" content="927847" />

بهترین معجون برای سرفه هایی که قطع نمیشه - فروشگاه گیاهان دارویی الکترو کالا ,

menuordersearch
elekterokala.ir
۱۴۰۱/۸/۱۳ جمعه
(23)
(0)
بهترین معجون برای سرفه هایی که قطع نمیشه - فروشگاه گیاهان دارویی الکترو کالا
بهترین معجون برای سرفه هایی که قطع نمیشه - فروشگاه گیاهان دارویی الکترو کالا

1. چهارتخم که ترکیبی از اسفرزه،سپستان،قدومه و... هست. درمان خوبی برای سرفه های مکرر هست. نحوه ی مصرف هم به این شکل است که، روزی یکبار یک قاشق مربا خوری از چهار تخم را در یک لیوان آب جوش ریخته میل کنید.

2.تخم به نیز یکی از تخمهایی هست که، کمک شایانی در از بین بردن سرما خوردگی و سرفه یا گلو درد دارد. و به این صورت استفاده می‌شود که روزی یکبار یک قاشق مربا خوری از دانه به را در یک لیوان آب جوش ریخته، بعد چند دقیقه آب آن را میل کنید.

3.بخور اکالیبتوس و رزماری تاثیر بسیار زیادی در درمان آبریزش بینی، سینوزیت و درمان سرفه یا گلو درد دارد. و برای درمان باید 3 شب مقداری از ترکیب را در یک کتری آب سرد ریخته بزارید بجوشد، بعد جوشیدن به اندازه ی 15 دقیقه بخار آن را به صورت بدهید. با این کار تاثیر فوق العاده آن را خواهید دید.

4. ترکیبنوش گلو درد و سرفه که به صورت بسته بندی شده در سایت گیاهان دارویی الکترو کالا به فروش می‌رسد. و همچنین از طریق شماره واتساپ، سروش، تلگرام 09226652536 می‌توانید خرید کنید. و نحوه ی مصرف به این شکل است که، 3 قاشق غذا خوری از مخلوط را در یک قوری آب جوش ریخته، به مدت 40 دقیقه بگذارید دم بکشد. سپس روزی 3 بار بعد غذا میل شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536