meta name="enamad" content="927847" />

(مومیایی زرد مکه) برای ترس - فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی الکتروکالا ,

menuordersearch
elekterokala.ir
۱۴۰۱/۸/۱۳ جمعه
(24)
(0)
(مومیایی زرد مکه) برای ترس - فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی الکتروکالا
 (مومیایی زرد مکه)  برای ترس - فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی الکتروکالا

مومنایی زرد یا همان مومنایی مکه غالبا برای از بین بردن ترس استفاده و کاربرد دارد. مومنایی زرد را بیشتر به زن باردار برای غلبه بر ترس تجویز می‌کنند. غالب شدن ترس بر بدن به چند علت بوجود می‌آید که یکی از آنها کم شدن ید بدن است. موملایی زرد و سیاه منبع غنی از ید است ولی بدلیل تلخی بسیار میمنایی سیاه, مومیایی زرد را به زن باردار می‌دهند. این محصول خواص شگفت انگیز بسیاری در درمان انواع امراض دارد. و توصیه اطباء به نام همچون ابو علی سینا و ارسطو را در رزومه خود دارد. بیماریهای لاعلاج که بشر در درمان آنها عاجزاست را می‌توان توسط مومنایی زرد و سیاه درمان نمود. بیماریهایی همچون ضعف قوای جسمانی, تیروئید, گوارت, سستی, مزاج ترش, صفرا, نفخ, یبوست, کولیت روده, نعوذ, زود انزالی, شب ادراری, قوت قلب شکستگی استخوان و آسیب دیدگی تاندونها و ماهیچه ها, عفونت داخلی و… انواع مومنایی زرد و سیاه اصل را از ما بخواهید.

کلمه مومیا لغتی است یونانی به معنی حفظ کننده اجساد. مومیایی ماده‌ای است شیمیایی که از شکاف سنگهای نواحی کوهستانی بعضی از نقاط زمین خارج می‌شد. مومیایی دارویی است کمیاب و گران قیمت و در مداوا سریع‌الاثر، بهترین نوع مومیایی آن است که از کوههای داراب استان فارس بدست می‌آید و از کوههای دیگری از ایران نیز مانند کوههای کهکیلویه و اصطهبانات نیز بدست می‌آید. طبیعت این دارو گرم و خشک است و خواص دارویی آن تا چهل سال باقی می‌ماند. خواص درمانی و تقویتی این دارو بسیار است که به ذکر مختصری از آن در این مقوله اکتفا می‌شود.

دیگر خواص شگفت انگیز مومنایی زرد و مومیایی سیاه :

در تاریخ طبابت علما و دانشمندان از مومیایی بحیث یک دارو مفید و با اهمیت نام برده و برای تداوی و درمان امراض مختلف از قبیل : سرمازدگی، تکالیف جهاز تنفسی، نفس تنگی، مرض شکر، گرده ها، استخوان ها، توبر کلوز، زخم معده، روده ها، سوختگی، میرگی، تکلیف های قلبی، شتریس و غیره توصیه نموده اند.

شما می‌توانید برای خرید مومیایی زرد مکه از فروشگاه گیاهان دارویی الکترو کالا اقدام کنید.

و یا برای خرید با شماره واتساپ،سروش،تلگرام

09226652536 هماهنگ کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536