meta name="enamad" content="927847" />

(روغن شترمرغ روجا )خرید -فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی الکتروکالا ,

menuordersearch
elekterokala.ir
۱۴۰۱/۸/۱۲ پنج شنبه
(24)
(0)
(روغن شترمرغ روجا )خرید -فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی الکتروکالا
 (روغن شترمرغ روجا )خرید  -فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی الکتروکالا

روغن شترمرغ روجا یکی از انواع روغن هایی است که استفاده از آن در طب سنتی بسیار سفارش شده است. طبق اطلاعات موجود اولین بار بومیان استرالیایی از این روغن برای تسکین درد های خود استفاده می‌کردند. روش جمع آوری روغن شترمرغ توسط آنها از طریق آویزان کردن پوست شترمرغ و جمع آوری روغن های آن صورت می‌گرفت. روغن گردآوری شده سپس در مقابل حرارت خورشید قرار می‌گرفت و به شکل مایع در می‌آمد. از این رو استفاده از این روغن به این شکل در آن زمان صورت می‌گرفت. از آن پس این روغن به اروپا راه یافت و در آنجا به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی و نوعی مرطوب کننده پوست مورد استفاده قرار می‌گرفت. در ایران نیز سابقه استفاده از این روغن به زمان سومریان باز می‌گردد. این مطالب نشان دهنده خواص درمانی فوق العاده ای است که این روغن به همراه دارد. استفاده از این روغن در مناطق کوهستانی برای درمان پوست های خشک و بافت های کوبیده پوست بیشتر رواج داشته است. همان طور که ملاحظه می‌شود تاریخچه استفاده از این روغن و فواید زیاد آن باعث شده است که امروزه افراد مختلف راجع به مصرف آن آگاهی داشته باشند و به خرید آن اقدام نمایند.


بزرگترین بازار روغن شترمرغ در ایران

 


بازار بزرگ روغن شترمرغ روجا عرضه کننده انواع این روغن است. مراکز و بازار های مختلفی در ایران این محصول را به شکل های مختلف به مشتریان و خریداران به فروش می‌رسانند. پخش انواع روغن شترمرغ روجا، صبون روغن شترمرغ روجا، و با کیفیت ترین روغن شترمرغ روجا از این بازار ها قابل تهیه است. فروش این محصول در این بازار ها به اشکال مختلف صورت می‌گیرد. مثلا داروخانه ها و عطاری ها از جمله مراکزی هستند که به دلیل فروش این روغن آن را به شکل کلی خرید می‌کنند. خرید عمده و کلی موجب تهیه این محصول با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خواهد شد. خرید های جزیی و خرده نیز از این بازار های بزرگ امکان پذیر است. از این رو نوع خرید بستگی به مقدار نیاز به آن دارد. معمولا خانواده ها از این روغن به طور جزیی خریداری می‌کنند و پس از اتمام به خرید دوباره آن اقدام می‌کنند. استفاده از این روغن هم به شکل خوراکی و هم موضعی امکان پذیر است. از این رو برای بهره گیری از خواص درمانی آن بهتر است طبق توصیه کارشناسان طب سنتی صورت گیرد.

 


بزرگترین تولید کننده روغن شترمرغ در جهان


طبق آمار های موجود در منابع مختلف، ایران پس از آفریقای جنوبی دومین کشوری است که در زمینه پرورش این حیوان فعالیت دارد. از این رو روغن شترمرغ نیز به راحتی در کشور قابل تهیه است. به دلیل مزایای زیادی که در پرورش این پرنده وجود دارد اکنون تاسیس کارخانجات مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند در نقاط مختلف کشور صورت می‌گیرد. از آن جمله استان سمنان بزرگ ترین منطقه ای در کشور است که به پرورش این حیوان و فرآورده های جانبی مرتبط با آن می‌پردازد. این واحد های صنعتی با بهره گیری از دانش روز و تکنولوژی های مرتبط با این صنعت به تولید روغن شترمرغ می‌پردازند. برخی تولید کنندگان این حرفه و فعالین این صنعت علاوه بر فعالیت در بازار های داخلی به فروش این محصول در بازار های بین المللی نیز می‌پردازند.

 


صادرات روغن شترمرغ به خاورمیانه


از آن جا که ایران دومین تولید کننده و پرورش دهنده شترمرغ در جهان است از این رو این روغن به راحتی در داخل کشور تولید شده و بخشی از آن به مناطق دیگر جهان نیز صادر می‌شود. از جمله برخی کشور هایی که وارد کننده این کالا می‌باشند عبارتند از:
   روسیه
   آذربایجان
   ترکیه
   افغانستان
   عراق
هر ساله مقادیر قابل توجهی از این روغن در بسته بندی های مناسب راهی کشور های فوق می‌شود. کشور های واقع شده در مناطق خاورمیانه نیز از جمله کشور هایی می‌باشند که هر ساله وارد کننده این روغن می‌باشند. خواص فوق العاده درمانی که این روغن دارد زمینه استفاده از آن را افزایش داده است. طبق توصیه کارشناسان طب سنتی از این روغن می‌توان برای درمان بسیاری از ناراحتی های مفصلی مانند آرتروز و درمان درد آن استفاده نمود. تجارت روغن شترمرغ روجا و صادرات روغن شترمرغ روجا هر ساله تامین کننده بخشی از نیاز بازار های داخلی و خارجی به این محصول است.

 

 

بهترین برند روغن شترمرغ در بازار ایران


از آنجا که ایران دومین رتبه تولید شترمرغ را در جهان دارا است به همین دلیل دسترسی به فرآورده های مرتبط با آن مانند روغن آن به خوبی میسر است. بهترین برند های تولید کننده این محصول پس از اخذ مجوز های لازم مانند دریافت تاییدیه از سوی وزارت بهداشت به این فعالیت مشغول می‌شوند. از این رو تولیدات آنها دارای استاندارد های لازم بوده و نکات بهداشتی در تولید آن رعایت شده است. این محصول به صورت قوطی هایی در بسته بندی های مختلف و شکیل تولید و روانه بازار های فروش می‌شود. این بازار ها بخشی در داخل و بخشی نیز مشتریان خارجی را تشکیل می‌دهند. خرید روغن شترمرغ به دلیل مصارف مختلفی که عمدتا درمانی است صورت می‌گیرد و فروشندگان آن معرفی کننده بهترین برند های معتبر آن در بازار می‌باشند. از این رو از طریق این افراد می‌توان اطلاعات لازم را در این مورد اخذ نمود.

 


موارد استفاده از روغن شترمرغ


روغن شترمرغ یکی از روغن هایی است که دارای خواص درمانی زیادی است. از این رو برای درمان بسیاری از بیماری های مرتبط پوست و همچنین التهاب مفاصل می‌توان استفاده نمود. به طور کلی موارد استفاده از این روغن را میتوان این گونه برشمرد:
   درمان خراشیدگی ها و زخم های پوستی
   درمان کننده کوفتگی ماهیچه ها و عضلات
   بهبوده دهنده سوختگی های شدید
   تسکین دهنده درد های روماتیسمی، زانو درد و سیاتیک
   درمان کننده بواسیر
   بهبوده دهنده زخم بستر و همچنین نیش حشرات
   بهبوده دهنده پسوریازیس، اگزما و تاول و تبخال
   شاداب کننده و طراوت دهنده پوست صورت
   درمان کننده ناراحتی های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما
   بازسازی لایه های مرده پوست
   درمان کننده جوش های صورت
   از بین برنده لکه های پوستی
   برطرف کننده ترک پاشنه و کف پا

موارد فوق مهمترین دلایل مصرف این روغن است. همان طور که ملاحظه می‌شود پوست و مفاصل دو ناحیه از بدن هستند که آسیب دیدگی های آنها با روغن شترمرغ به خوبی قابل درمان و بهبود است.

 

 

نحوه ی خرید به صورت مستقیم از سایت و یا از طریق شماره سروش و واتساپ 09226652536


خرید اینترنتی ، روغن شترمرغ ، روغن شترمرغ روجا ، خرید اینترنتی روغن شترمرغ روجا ، فروشگاه گیاهان دارویی الکتروکالا ، گیاهان دارویی الکتروکالا ، الکتروکالا ، الکترو ، پوست ، التهاب مفاصل ، طب سنتی ، بزرگترین بازار روغن شترمرغ در ایران ، بزرگترین تولید کننده روغن شترمرغ در جهان ، صادرات روغن شترمرغ به خاورمیانه ، بهترین برند روغن شترمرغ در بازار ایران ، موارد استفاده از روغن شترمرغ ، درمان خراشیدگی ها و زخم های پوستی ، درمان کننده کوفتگی ماهیچه ها و عضلات ، بهبوده دهنده سوختگی های شدید ، تسکین دهنده درد های روماتیسمی ، زانو درد و سیاتیک ، درمان کننده بواسیر ، بهبوده دهنده زخم بستر و همچنین نیش حشرات ، بهبوده دهنده پسوریازیس ، اگزما و تاول و تبخال ، شاداب کننده و طراوت دهنده پوست صورت ، درمان کننده ناراحتی های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما ، بازسازی لایه های مرده پوست ، درمان کننده جوش های صورت ، از بین برنده لکه های پوستی ، برطرف کننده ترک پاشنه و کف پا ، سروش ، واتساپ ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536