meta name="enamad" content="927847" />

صابون مراغه سفید ,

menuordersearch
elekterokala.ir
قبلی
صابون
صابون مراغه سفید و زرد
بعدی

صابون مراغه سفید

(0)
(0)

صابون مراغه سفید ۲ عددی

https://s29.picofile.com/file/8462768100/%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%86_%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%BA%D9%87.jpg
صابون مراغه سفید
رنگ و مدل کالا
صابون مراغه سفید ۲ عددی
تعداد
+
_
عدد
50,000 تومان
موجود
تاریخچه و سنت تولید: تولید صابون مراغه به سده‌های قدیم بازمی‌گردد و به عنوان یک صنایع دستی سنتی شهرستان مراغه شناخته می‌شود. این صنعت از نظر تاریخی به عنوان یک هنر مردمی ارث‌بری شده و به نقل از نسل به نسل منتقل می‌شود.

توضیحات

صابون مراغه

  1. تاریخچه و سنت تولید: تولید صابون مراغه به سده‌های قدیم بازمی‌گردد و به عنوان یک صنایع دستی سنتی شهرستان مراغه شناخته می‌شود. این صنعت از نظر تاریخی به عنوان یک هنر مردمی ارث‌بری شده و به نقل از نسل به نسل منتقل می‌شود.

  2. مواد اولیه: صابون مراغه از مواد اولیه طبیعی تولید می‌شود، اغلب از روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون یا روغن هسته انگور، آب، هیدروکسید سدیم (صابون سازی) و عصاره‌های گیاهی استفاده می‌شود.

  3. روش تولید: روش تولید صابون مراغه معمولاً شامل مراحلی چون امولسیفیکاسیون روغن‌ها، افزودن عصاره‌های گیاهی، ترکیب مواد و ایجاد شیمیایی نمودن ترکیبات است. این مراحل با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات سنتی یا نیمه صنعتی انجام می‌شود.

  4. خصوصیات: صابون مراغه به عنوان یک صابون طبیعی و ملایم شناخته می‌شود که برای پوست مناسب است. اغلب این صابون‌ها حاوی عصاره‌ها و عطرهای گیاهی مانند عسل، گلابی، لیمو، گل گاوزبان، آلوئه ورا و... می‌باشند.

  5. استفاده‌ها و فواید: این صابون‌ها به دلیل مواد طبیعی و خواص درمانی گیاهانی که در ترکیبات آن‌ها وجود دارد، برخی خواص برای پوست می‌توانند داشته باشند. از جمله فواید ممکن می‌توان به مراقبت از پوست، ضدعفونی کنندگی، ترمیم زخم‌ها و آبرسانی پوست اشاره کرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

instagramaparatsoroshtelegram
logo

تهران
واتساپ،تلگرام،ایتا،سروش،روبیکا پاسخگو
09226652536